RECLAMA. Ca sa atraga atentia trecatorilor, denumirea site-ului a fost scrisa cu litere de-o schioapa pe gardul cimitirului DISCRETIE. Mormantul tatalui lui Vali Vijelie nu sare cu nimic in evidenta printre „locatiile” de lux din cimitirul privat Castig. Patronii locatiei spun ca ingenioasa idee de a-si face reclama in mediul virtual le-a adus un profit mai mare cu 50% Alexandra Ariciu Cimitirul Sfintii Mihail si Gavril nu este un cimitir ca oricare altul. Amplasat pe Autostrada Bucuresti-Pitesti, acesta beneficiaza de reclama pe internet inca din anul 2004. De la proprietari am aflat ca este chiar singurul cimitir din Romania care are un site: www.cimitir.ro. „Am facut site-ul ca instrument de marketing, ca in orice afacere, iar profiturile au crescut de atunci cu 40-50%”, ne-a spus Andrei Cretea, managerul adjunct. Locatia are 36.000 de metri patrati, o camera de veghe si o capela. In aceasta din urma incapere sunt depuse osemintele mortilor carora le-a „expirat” contractul de inchiriere a locului de veci. La administratia cimitirului, sunt cozi aproape zilnic. Multe persoane trecute de varsta a doua se grabesc sa-si inchirieze un loc de veci. „In perioada asta a anului moare multa lume. Mormintele sunt pe categorii, in functie de calitate: de lux, I, a II-a si a III-a. Avantajul categoriei de lux este apropierea de aleea principala si accesul usor la morminte de aici”, ne-a explicat administratorul cimitirului, Veronica Balan. Locatiile cu mai putine stele, respectiv I, a II-a si a III-a, sunt distribuite de la aleea principala spre spatele cimitirului. La cea mai luxoasa categorie preturile variaza de la 1.560 pana la 3.900 de lei, in functie de perioada de inchiriere, cea maxima fiind de o suta de ani, iar la categoria a III-a, pretul minim este de 390 de lei. In acest cimitir, la categoria de lux, a fost inmormantat si tatal manelistului Vali Vijelie. Cat despre cei mai ciudati „clienti”, ei sunt doi chinezi care si-au inchiriat un cavou de familie, contrar diferentelor religioase.